• Performance website

  • Vandaag ontvingen wij van de leverancier van onze website het volgende bericht.

    ---begin
    beschikbaarheid afgelopen weekenden

    Het nieuwe seizoen is inmiddels onderweg. Daarbij zijn zowel door jullie vereniging als door ons tal van nieuwe zaken geïntroduceerd. Een nieuwe voetbal.nl app, mobiel digitaal wedstrijdformulier en nog tal van andere zaken. Op een aantal fronten is het even wennen en gelukkig gaat er veel goed. Echter, de afgelopen weekenden zijn er serieuze problemen geweest met Club.Website. Graag willen wij u hier specifiek over berichten.

    Afgelopen twee weekenden heeft Club.Website niet gefunctioneerd zoals het hoort. Op de drukke momenten van de zaterdag is er uitval geweest cq. was er een onacceptabele vertraging. Afgelopen zaterdag was dit door de vele afgelastingen extra vervelend. Wij beseffen terdege wat dit voor gevolgen heeft voor uw organisatie. Excuses voor deze situatie.

    Na het weekend van 2/3 september zijn wij direct in contact getreden met onze leverancier van Club website. Zij hebben afgelopen week de hardware capaciteit flink uitgebreid, maar zonder het beoogde succes. De leverancier heeft afgelopen zaterdag geconstateerd dat het niet een kwestie was van capaciteit, maar een issue in de configuratie. Om 17.00 uur is het euvel gevonden en opgelost. Hierna heeft Club.Website goed gefunctioneerd.

    De hamvraag is natuurlijk: Blijft het nu goed gaan en hoe gaat het straks op piekmomenten? Vandaag vindt er nadere analyse plaats. Deze analyse dient input te geven voor mogelijke extra maatregelen. Zowel voor de korte, als voor de lange termijn. Op dit moment kunnen wij hier dus nog geen uitsluitsel over geven, maar wij vinden het belangrijk om u vandaag te informeren over deze stand van zaken.

    Nogmaals, wij zijn ons er 100% van bewust hoe ongemakkelijk dergelijke situaties voor uw vereniging zijn. Wij infomeren u zo spoedig mogelijk over de stand van zaken.

    Met sportieve groet,
    Sportlink services BV.
    ---einde