• JO11-2 kampioen pinkstertoernooi

  • Groote Lindt JO11-2 is kampioen geworden van het pinkstertoernooi bij voetbalvereniging Forum Sport in Voorburg.
    Met 4x winst en 1 gelijkspel ging de beker mee naar Zwijndrecht💪
     
    Goed gedaan toppers!